3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

January 7, 2016

2015: best beauty treasures

I've been preparing this post for ages. I've been busy these day learning and dealing with social media so now I put my books aside and sit down for this post. It's going to be huge! Prepare yourself. It will be divided in two parts. Lips are last on the list! Make sure you leave me a comment about your favourites of the last year, would like to read it :)

// Ja, za tale post pa ste se kar načakali. Morda bi bilo bolje, da bi naredila en video o najljubših produktih preteklega leta, ampak bi verjetno z mojim zaprtim nosom in trenutno situacijo video hitro ugasnili. Zato vam odpiram nov post, veeeelik post! Deljen na dva dela - ustnice bodo pripravljene jutri. Le glejte, da mi pustite kakšen komentarček o vaših naj izdelkih, lahko mi prilepite linke, če ste pisale podobno objavo, prav rada bi jo prebrala <3


                                                                  1. FACE




Didn't know how to say foundations and stuff and that it's not skincare. So FACE! :) My top three (or four, the Catrice concealer will be put on my misc. picture because I forgot to put it here - so I will be talking about that later. I remember when Bourjois air matt foundations came out in drugstores. It was a hit. I knew I needed to try it asap. Did anyone said matt foundation? Yes, here, I want it. I bought 04 - beige colour and guess what? It's very yellow and a bit darker that it seemed in the drugstore. I couldn't wear it alone, so now I mix it with my Revlon colorstay Buff foundation and the look is priceless. Healthy, not a bit shiny, covers my redness - yay! Under my eyes I always put Maybelline Instant anti age concealer. Love it. I got this precious thing in Triest for about 10 euros - maybe a bit less. Of course there are times when I don't have time for that cool make up - then I just use my MAC Prep&prime skin enhancer (NC25). A bit of blush and I'm ready to go.


// Moji top 3 produkti ličil za obraz - v bistvu so 4 ampak sem pozabila pofotkati Catrice concealer semkaj, tako da bom o njem govorila v mix točki. Spomnim se izida Bourjois Air matt tekoče podlage - naredila je cel bum. Normalno, da sem jo želela preizkusiti čim prej. V DM-ju sem imela kupončke in skupaj s prodajalko sva izbrali odtenek 04 - beige. Ups - po nanosu doma, pod navadno lučjo sem bila rumena in temna. Srečen konec, saj zdaj Air matt podlago zmešam z mojim Revlon colorstay Buff pudrom in izgledam kot iz tv-ja. Koža je videti zdrava, prekrije mi grdo rdečico in mi doda malce barve v lička! Juhu! Pod oči vedno nanesem Maybelline Instant anti age concealer, ki sem ga kupila v Trstu. Pri nas se ga namreč ne dobi. Ko pa pride dan, ko se enostavno nimam časa naličiti, po nanosu kreme (o kateri pripravljam posebno objavo!) nanesem moj MAC prep & prime, malce rdečila in že šibam na pot!


2. EYES


A talked about Makeup revolution eyeshadow palettes everywhere, I love them so much. I own three of them, but Affirmation is the best. So good pigmentation and great colours to use when working and when going out. I got my La palette nude (Beige) from L'Oreal for my birthday. The colours are nude, of course, not so pigmented but I can create a mild smokey eye makeup for work just fine and look excellent anyway. It's so handy and small you can take it everywhere with you. 

My three best makeup pencils from 2015 are Catrice Liquid metal Gel eye pencil 070 - Dancing queen, Catrice gold Kajal 190 - Cleopetrol and Essence Came to town 01 - Make a wish. I adore the Catrice liquid metal edition, I got also the Eyeshadow 030 - We are the champagnes, which I wore on New Year's eve and I looked great. The "metallics" are so smooth and with little glitter just perfect.


// O Makeup revolution paletah čebljam prav povsod, tako sem zaljubljena v njih. Imam tri, najljubša pa mi je Affirmation. Polovička senčk je nude, polovička pa temnejših. Ekstra pigmentirane in čudovite, zdržijo tudi kak blagi dež in dolgo žuranje, preverjeno! Nosim jih vsak dan - nude za na delo, temnejše pa za ven. Sestrica Revolution palete je moja La Palette nude (Beige) od L'Oreala. Te senčke niso tako zelo pigmentirane, so pa rahle in bleščičaste in odlične za na delo - bolj classic look, so pa tudi zelo priročne, ker je paletka majhna in jo lahko povsod vzamem sabo. Na zgornji sličici so tudi moji top 3 svinčniki za oči, najljubši mi je Liquid metal (Catrice), kateremu sledi tudi moja naj senčka WE ARE THE CHAMPAGNES - aren't we all? :) Čisto mehka senčka in dobro pigmentirana, nosila sem jo na novo leto in videti je bila odlično!


What do we have here? My top 3 mascaras! The Collistar Mascara design ultra black was my first. I earned some money and wanted a great mascara. I got it. This one impressed me more than any other one. My lashes were sooo long! When I finished it I heard the Bourjois ones are great and I need to try them. Before that I got 1+1 Catrice Luxury Lashes ultra black on sale, so I tried this one too. I like it a lot, the only this is that it glues my eyelashes together a bit. Later when I tried Bourjois Push up volume glamour - ultra black edition and it wasn't enough for me, I now use both of them :) First I apply Catrice and than Bourjois. I make sure my brush is clean and my eyelashes are danciiinggg, they are so pretty!

// Z maskarami sem imela prav srečo lani! Ko sem nekaj zaslužila, sem si zaželela malce boljšo maskaro. Prodajalka v Müllerju mi je priporočila Collistarjevo maskaro. Prvič sem si privoščila eno malo dražjo, stala me je okrog 20e. Ampak je vsekakor vredna denarja. Mislim, da se bom po vsem tem verjetno zopet odločila za Collistar ali pa Lancome, ko stestiram kakšno :) Nato me je ujela akcija, kjer sem 1+1 gratis dobila 2 Catrice maskari. Zelo lepa črna barva, intenzivna, morem priznat. Zmotilo me je le to, da se krtačka hitro umaže in malce zlepi trepalnice. Nato sem po priporočilu punc kupila na slepo eno Bourjois-jevo. Boljša kot Catrice, ampak nekako ni naredila tistega waw efekta, rada imam dramatične oči - ker nosim očala. Zato sem zopet pogruntala najboljšo verzijo: najprej nanesem Catrice, nato pa še Bourjois, pri tem pa pazim, da so krtačke čiste. 

Juhu, trepalnice vam mahajo! Jutri se spet dobimo na istem mestu, da raziščemo še drugi del mojih naj produktov. 

Stay tuned, tomorrow I'll post part #2 of my favourites from 2015.

                                                                           Love, M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...